'

Travel 2.0.

Понравилась презентация – покажи это...





Слайд 0

Travel 2.0. Какво е това и за какво служи Състоянието на травел 2.0. по света и в България


Слайд 1

Това не е: Курс по електронна търговия Техническо образование на тема “интернет” Семинар за обши приказки с тема “туризъм” Рецепта за справяне с проблеми в страната, законодателството и човешките ресурси засягащи туризма А какво е това? Място където ще научите: Какви са новите тенденции в Интернет, които пряко засягат туристическата индустрия Къде да съсредоточите вашата енергия за получаване на по-добри резултати Лесни и безплатни начини на реклама на вашия туристически продукт извън рамките на България и вътре в нея. Как да не се страхувате от промените които настъпват, а да извлечете полза от тях. Как вашите клиенти да се умножават като гъби след дъжд Това е гъбата след дъжд -->


Слайд 2

Travel 2.0. Какво стана през последните години в туристическата индустрия Традиционна туристическа индустрия: Моделът на туристическата индустрия преди 1991 – годината в която Интернет става масово потребителско явление. Създаване на туристическия продукт: от туроператори, хотелски вериги, екскурзоводски бюра, индивидуални хотели, музеи, фондации, нетуристически предприятия, компании за наемане на коли, авиокомпании. Разходи по създаването на туристически продукт: големи, тъй като се изискват гаранции и огромни суми за гарантирането на договорените услуги. Дистрибуция в глобален мащаб на резервации: монопол на Глобалните Дистрибуционни Системи (GDS), като Амадеус, Галилео, Сейбр, и други. Комуникационни технологии: Факс, телекс, телефон, хартия (списания, вестници, брошури и т.н.), телевизия, радио. Рекламни носители: хартия (списания, вестници, брошури и т.н.), телевизия, радио, директно доставяне на рекламата (direct mail) Основен фокус: доставяне на туристически продукт до възможно най-широките маси от хора. Участие на потребителя в сзъздването, комункацията и рекламата на туристическия продукт: почти несъществуващо: при индивидуално изискване за промяна на програма, разкази на приятели, познати и колеги.


Слайд 3


Слайд 4

Travel 2.0. Състоянието на травел 2.0. по света и в България Туристическа индустрия след първото появяване на Интернет: Моделът на туристическата индустрия след 1991 – до 2004-та година (travel 1.0) Създаване на туристическия продукт: от туроператори, хотелски вериги, екскурзоводски бюра, индивидуални хотели, музеи, фондации, нетуристически предприятия, компании за наемане на коли, авиокомпании. Разходи по създаването на туристически продукт: големи, тъй като се изискват гаранции и огромни суми за гарантирането на договорените услуги. Дистрибуция в глобален мащаб на туристическия продукт: ГДС, Интернет, Интранет,телефонно записване, чрез информация получена от индивидуални уебсайтове и портали.Директно индивидуално закупуване на самолетни билети, резервации на хотели, рент-а-кар чрез функции на електронната търговия доставени чрез интернет. Комуникационни технологии за предаване на информация за туристическия продукт: Интернет, Факс, телефон, хартия (списания, вестници, брошури и т.н.), телевизия, радио. Рекламни носители: Интернет, е-мейл, хартия (списания, вестници, брошури и т.н.), телевизия, радио, директно доставяне на рекламата (direct mail) Основен фокус: поевтиняване на туристическите продукт чрез елиминиране на посредника (туристическата агенция или ГДС). Участие на потребителя в сзъздването, комункацията и рекламата на туристическия продукт: минимално: при индивидуално изискване за промяна на програма, чрез индивидулани писма по електронната поща, исказвания във форуми и чатове.


Слайд 5


Слайд 6

Travel 2.0. Състоянието на травел 2.0. по света и в България ТУРИСТИЧЕСКАТА ИНДУСТРИЯ СЛЕД WEB 2.0


Слайд 7

Какво е web 2.0 И как това засяга турстическата индустрия


Слайд 8

Web 1.0. Информационни уеб страници и сайтове Съдържанието се създава от корпоративни специалисти по реклама, комуникации и от професионални журналисти Глобализация на пазарите - по-ниски цени Потребителя като слушател Продуктите се рекламират от тяхните създатели - корпорации и фирми ИЗОБЩО: ИНТЕРНЕТ- а Е КАТО ЕДНА ГОЛЯМА КРАСИВА ТОРТА Потребилите сами създават съдържанието Блогове вместо уеб-сайтове Уеб-сайтовете предлагат интерактивност - въможност за персонализация на новини, коментарии от потребителите Създават се уеб-портали с изцяло непрофесионално участие на хора от цял свят Мненията на потребителите по отношение на продуктите решават съдбата на продажбите Потребителите сами създават програми на интернет които да ги обслужват (опен соурс) С ЕДНА ДУМА: ИНТЕРНЕТА КАТО ЕДИН ГОЛЯМ ТИГАН Web 2.0.


Слайд 9

Където всеки може да си готви каквото поиска, с помощта на непознати непрофесионалисти и да го предлага за продажба на целия свят


Слайд 10


Слайд 11

Какво ще научим от гювеча?


Слайд 12

Че всеки си има своя рецепта за него И В това няма нищо лошо Защото в крайна сметка, потребителят е този който решава какво да сложи в него Така се започва и рецептата за


Слайд 13

Динамично пакетиране на туристическите услуги или Принципа на Кошницата


Слайд 14

Който трябва да разберат тези в туристическите агенции и хотелите


Слайд 15

Travel 2.0. Какво става сега Травел 2.0: Оформящият се сега туристически модел. Генерацията на търсачките на туристически продукт Създаване на туристическия продукт: по принципа на кошницата: сегмети от туристически продукти предлагани от туроператори, хотелски вериги, екскурзоводски бюра, индивидуални хотели, музеи, фондации, нетуристически предприятия, компании за наемане на коли, авиокомпании се смесват от потребителя, който сам си създава туристическия продукт. Разходи по създаването на туристически продукт: много по-маки:: голяма част от разходите се прехвърлят незабелязано към потребителите - реклама, разпространение на информация, пакетиране. Дистрибуция в глобален мащаб на резервации: Интерне. Глобалните Дистрибуционни Системи (GDS), като Амадеус, Галилео, Сейбр, и други се демократизират и създават публичен интерфейс. Комуникационни технологии: Интернет, хартия (списания, вестници, брошури и т.н.), телевизия, радио. Рекламни носители: самите потребители на услутгте, с техните изяви онлайн.,реа създаденото от тях съдържание, и интерактивност. Основен фокус: индивидуализирано изживяване от пътуването споделно с огромни маси от хора. Участие на потребителя в сзъздването, комункацията и рекламата на туристическия продукт: голямо и растящо с всеки изминал момент.


Слайд 16

Икономика на Травел 2.0. Дългата опашка


Слайд 17

Дългата опашка (The Long Tail) Крис Андерсон, създава понятието за дългата опашлака през 2004 година и го публикува през съшата година във Уайред Магазин. Андерсон доказва, чрез установени статистически методи, че продукти които имат ниско търсене или ниски продажби, могат акумулативно да достигнат или да надминат парзарния дял на тези продукти с висока популярност и големи продажбию, ако кaналът на дистрибуция е достатъчно голям. От графиката се вижда, че от книгите продадени в амазон.ком, тези които са бест селърс имат четири пъти по-малко продажби от тези на не-толков популярните книги.


Слайд 18

Разлика между 2-те снимки на екрана - 1 минута


Слайд 19

Как да не изпуснем влака?


×

HTML:





Ссылка: