'

GIMP

Понравилась презентация – покажи это...





Слайд 0

GIMP


Слайд 1

Зміст : Історичні відомості про Gimp Можливості Gimp Інтерфейс програми Шари, робота з шарами в Gimp Інструмент штамп Фільтри Градієнти


Слайд 2

Історичні відомості


Слайд 3

GNU Image Manipulation Program або GIMP - растровий графічний редактор, програма для створення й обробки растрової графіки. Частково підтримується векторна графіка. Проект заснований у 1995 року Спенсером Кимбеллом і Пітером Маттісом як дипломний проект, зараз підтримується групою добровольців. Розповсюджується на умовах GNU General Public License. Зміст


Слайд 4

Спочатку скорочення «GIMP» означало англ. General Image Manipulation Program, а в 1997 році повна назва була змінена на «GNU Image Manipulation Program» і програма офіційно стала частиною проекту GNU. Типові задачі, які можна вирішувати за допомогою GIMP, містять створення графіки й логотипів масштабування і кадрування фотографій, розфарбовування, комбінування зображень з використанням шарів, ретушування й перетворення зображень у різні формати. Зміст


Слайд 5

У 2005 році проект GIMP був зареєстрований учасником програми OpenUsability. На конференції Libre Graphics Meeting в березні 2006 року відбулася перша зустріч представників OpenUsability і команди розробників GIMP, у ході якої було визначено бачення GIMP як продукту для кінцевих користувачів: GIMP є вільним ПО; GIMP є високоякісним додатком для фоторетуші й дозволяє створення оригінальних зображень; GIMP є платформою для створення могутніх і сучасних алгоритмів обробки графіки ученими і дизайнерами; GIMP дозволяє автоматизувати виконання дій, що повторюються; GIMP легко розширюємо за рахунок простої установки доповнень. Зміст


Слайд 6

Можливості Gimp


Слайд 7

Робота з фотографіями В GIMP присутній достатньо непоганий набір інструментів кольорової корекції: криві; рівні; мікшер каналів; постеризація; тон-насиченість; баланс кольорів; яскравість-контраст; знебарвлення. Зміст


Слайд 8

За допомогою фільтрів, інструментів, масок і шарів з різними типами накладення можна: вирівнювати завалений горизонт; прибирати спотворення, що вносяться оптикою; коректувати перспективу; виконувати клонування об'єктів з урахуванням перспективи; кадруватися фотографії; видаляти дефекти на зразок пилу на матриці (штамп, лікувальна кисть); імітувати використовування різних колорових фільтрів; «витягувати» втрачену деталізацію в тінях; багато що інше. Починаючи з версії 2.3.х реалізовано управління кольором. Зміст


Слайд 9

Декілька малюючих інструментів; кисті, що вільно масштабуються; підтримка графічних планшетів; Додаткові можливості по корекції зображень протягом усієї роботи реалізовані у вигляді екранних фільтрів. До них відносяться: гамма-корекція; корекція контрасту; управління кольором. Малювання Екранні фільтри Зміст


Слайд 10

плаваючі палітри легко групуються і перегрупуються; можливе повне перенастроювання клавіатурних комбінацій, дій миші, а також пристроїв введення на зразок Griffin Powermate; будь-яке меню можна перетворити на вільно переміщуване вікно (GNU/Linux/UNIX). ІНТЕРФЕЙС, ЩО НАЛАГОДЖУЄТЬСЯ Зміст


Слайд 11

Інтерфейс програми


Слайд 12

Головне меню Зміст


Слайд 13

Файл – команди, що мають відношення до операцій створення, відкриття, збереження файлів, відправки файлів по електронній пошті, відкриття зображення на новий шар активного файлу, відновлення, а також команди закриття одного або декількох вікон, виходу з GIMP і список останніх відкритих документів. Правка (в багатьох інших програмах прийнято також назву «редагування») – команди, призначені для відміни останньої дії, роботи з буфером обміну, заливки виділеної ділянки, настройки клавіш швидкого доступу й одиниць вимірювання, що використовуються при роботі із зображенням. Виділення – містить команди для роботи з виділеними областями: виділення всієї картинки, зняття і повернення виділення, інвертування, модифікації, розтушовування виділеної ділянки і ін. Зміст


Слайд 14

Вигляд – команди цього пункту меню призначені для управління масштабом, попереднього перегляду редагованого зображення в різних режимах, установки зовнішнього вигляду дочірнього вікна: відображення лінійок, меню, смуг прокрутки, рядки стану. Зображення - містить команди, призначені для настройки розміру і дозволу зображення, розмірів полотна, повороту зображення на 90 і 180 градусів. Шар – команди, призначені для роботи з шарами: створення, дублювання шарів, накладення ефектів, угрупування і вирівнювання шарів, операції по їх злиттю. Зміст


Слайд 15

Колір – у цей пункт меню винесені всі функції для колірної й тонової корекції зображення. Інструменти – даний пункт меню дублює ті, що знаходяться на панелі інструментів кнопки, а також містить посилання на інструменти кольорокорекції, що часто використовуються. Фільтри – стандартні фільтри, що поставляються разом з програмою, а також ті, які користувач додатково встановив на свій комп'ютер. Зміст


Слайд 16

Панель інструментів Зміст


Слайд 17

Параметри інструментів Зміст


Слайд 18

Інструменти виділення Зміст


Слайд 19

Інструменти трансформації зображення Зміст


Слайд 20

Зміст


Слайд 21

ПАНЕЛЬ ШАРІВ Зміст


Слайд 22

Кожен створюваний в Gimp документ спочатку складається тільки з фону. Фоновий шар може бути білим, забарвленим у поточний колір заднього плану, або прозорим. Ці параметри ви можете задавати щоразу при створенні нового зображення. Зміст


Слайд 23

Діалогове вікно шарів Зміст


Слайд 24

Правка атрибутів шару дозволяє змінити ім'я шару. Наступні п'ять пунктів спливаючого меню повторюють кнопки діалогу шарів. Наступна група пунктів меню дозволяє проводити зміни розмірів шару. Розмір межі шару дозволяє зменшити або збільшити розмір шару, не зачіпаючи розмір зображення, що корисно, наприклад, у разі, коли розмір зображення в шарі набагато менше самого шару. Шар до розміру зображення дає можливість змінити розмір шару по межах загального зображення, а саме, якщо розмір шару більше або менше розміру зображення, то межі шару будуть вирівняні по межах зображення. Причому, якщо зображення має альфа-канал (прозорість), то вільне місце при зміні розміру буде заповнено прозорим кольором, якщо не має — то кольором фону. Функції меню Зміст


Слайд 25

Масштабувати шар дозволяє змінити розмір шару разом із зображенням, тобто. масштабує його аналогічно пункту Масштабувати з контекстного меню Зображення. Додати альфа-канал — додає альфа-канал (прозорість). Ця функція застосовується тільки для шару, який є фоном зображення. Цей шар не можна переміщати в стопці шарів і проводити з ним багато інших дій, як із звичайними шарами. Використовуючи цей пункт меню, ми перетворимо шар в звичайний. Це не відноситься до нового зображення з прозорим фоном. Воно вже має альфа-канал. Зміст


Слайд 26

ШТАМП


Слайд 27

Інструмент штамп використовує активну кисть для копіювання із зображення або шаблона. У нього багато застосувань: одне з головних - виправлення ділянок у цифрових фотографіях за допомогою заповнення цих областей даними з інших. Інше застосування - малювання шаблонних ліній або кривих. Щоб штампувати із зображення, необхідно вказати GIMP зображення джерела. Це робиться натисненням на потрібне зображення, тримаючи клавішу Ctrl. До тих пір, поки це не зроблено, малювати інструментом неможливо. Зміст


Слайд 28

Джерело. Цей вибір визначає, чи будуть дані скопійовані з шаблона, показаного вище, або з вже відкритого зображення. Зображення. Вибір «Початкове зображення» дозволяє визначити, який шар використовувати як джерело за допомогою натискання на шар, тримаючи клавішу Ctrl, до початку малювання. Якщо вибрати Зводити шари то використовуватиметься «видимий колір» (тобто колір всіх шарів разом). Якщо параметр не вибраний, то штампується тільки виділений шар. Шаблон. Натиснення на піктограму шаблона викличе діалог шаблонів, де можна вибрати потрібний шаблон. Цей вибір корисний тільки тоді, коли джерело штампу - шаблон. Параметри інструменту «Штамп» Зміст


Слайд 29

Вирівнювання. Режим вирівнювання визначає, як позиція джерела зміщена для кожного мазка. Без вирівнювання . У цьому режимі, кожний мазок працює незалежно. Для кожного мазка точка першого натискання копіюється з джерела незалежно від інших мазків. У режимі без вирівнювання різні мазання звичайно, контрастують один з одним при перекритті. З вирівнюванням. У цьому режимі перше натискання під час малювання визначає зсув між джерелом і результатом для всіх подальших мазків. Тому всі мазання плавно переплетуться один з одним. Якщо потрібно змінити зсув, виберіть нове джерело натисненням мишки, тримаючи клавішу Ctrl. Зміст


Слайд 30

ПРИКЛАД ДІЇ ШТАМПУ Зміст


Слайд 31

ФІЛЬТРИ


Слайд 32

Фільтри в GIMP — це спеціальні процедури обробки зображень, які проводять з активним зображенням, шаром або виділеною областю різні математичні перетворення, внаслідок чого виходить змінене зображення. Доступ до груп фільтрів можна отримати через меню «Фільтри» вікна зображення, причому в групі може бути від двох до більш, ніж двадцяти фільтрів. Зміст


Слайд 33

Фільтри розмивання Фільтри спотворення Шумові фільтри Фільтри виділення краю Фільтри Імітація Фільтри Декорація Фільтри Мапи Фільтри Візуалізація Фільтри для Інтернету Фільтри Анімація Категорії фільтрів Зміст


Слайд 34

Зміст ГРАДІЄНТИ


Слайд 35

Градієнт являє собою набір розташованих в лінійної послідовності кольорів. В основному градієнти застосовуються інструментом Заливка, також відомим як «Градієнт» або «Заливка градієнтом»: він заливає виділення кольорами з градієнта. Для контролю розміщення градієнтних кольорів всередині виділення ви можете змінювати безліч параметрів. Існує кілька важливих способів застосування градієнтів. Зміст


Слайд 36

    Будь-який з основних інструментів малювання в GIMP дає вам можливість використовувати кольори з градієнта. Це дозволяє вам створювати мазки пензлем, які змінюють колір від одного кінця до іншого. Фільтр «Відображення градієнта» цей фільтр знаходиться в меню кольорів і дозволяє вам «зробити кольоровим» чорно-біле зображення, замінюючи кожен відтінок сірого відповідним кольором з активного градієнта. Зміст


Слайд 37

Ви можете створювати нові власні градієнти за допомогою Редактора градієнтів. Ви не можете змінити встановлені разом з GIMP градієнти, але ви можете їх дублювати або створювати нові для подальшого редагування. Зміст


Слайд 38

ПІДГОТУВАВ: учень 6- а класу ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Шевченко Богдан КЕРІВНИК ПРОЕКТУ: вчитель інформатики ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Бондаренко Артем Олександрович


×

HTML:





Ссылка: