'

План Вступ Одяг - це спосіб життя Бог моди Мода-як спосіб вираження особистості Джон Гальяно-останній романтик Екстравагантність кутюр"є Образ жінки Dior.

Понравилась презентация – покажи это...





Слайд 0


Слайд 1


Слайд 2

План Вступ Одяг - це спосіб життя Бог моди Мода-як спосіб вираження особистості Джон Гальяно-останній романтик Екстравагантність кутюр"є Образ жінки Dior Фанат моди Ефектні дефіле Гальяно Висновок


Слайд 3

Вступ "Одяг - це спосіб самовираження, частина творчого процесу і культурний розвиток кожного із нас»


Слайд 4


Слайд 5


Слайд 6

Одяг - це спосіб життя Ще недавно його називали вундеркіндом. Тепер він - зірка світової моди. Джон Гальяно - головний дизайнер Будинку Діор.   Джон Гальяно веде подвійне життя. Сьогодні він - дизайнер Будинку Christian Dior, і завдяки йому цей Будинок асоціюється тепер не з поважною матроною, а з ваблячою сиреною. У Будинку Діора Гальяно - "месьє Комільфо": на ньому зшитий на замовлення діорівському костюм-трійка з темної вовни, м'які фетровий капелюх хвацько заломивши набакир, нігті ідеально відполіровані. Його ательє знаходиться на шикарній авеню Монтень, саме над головним бутіком Діора, а сам він займає старовинний особняк.


Слайд 7


Слайд 8


Слайд 9


Слайд 10


Слайд 11

Бог моди "Месьє Діор був Богом моди, - говорить Гальяно. - Він той, про кого мрієш в дитинстві. Я ніколи не припускав, що стану дизайнером у Діора - ніколи, навіть у самих божевільних мріях. Іноді мені хочеться вщипнути себе, щоб переконатися, що це не сон ".


Слайд 12


Слайд 13


Слайд 14


Слайд 15


Слайд 16

Він став головним дизайнером Будинку Діора і дав цьому застиглому у своїй респектабельності будинку друге дихання: струсив нафталін, вніс свіжий струмінь, зробив модним і бажаним. Продажі зростають, бізнес процвітає. А на показах у першому ряді - ціла галерея зірок: від Ніколь Кідман і Демі Мур до Селін Діон і Крістін Скотт Томас. Тепер він звернув свої погляди до Росії - перший бутік Діора відкрився в Москві в листопаді 1997 року. Сам Гальяно ніколи тут не був, але Росія надихає його, і він каже, що мріє приїхати.


Слайд 17


Слайд 18


Слайд 19


Слайд 20


Слайд 21

Мода-як спосіб вираження особистості Назавтра він - Джон Гальяно, дизайнер власного будинку моди, розташованого в приміщенні колишньої лялькової фабрики. Одягнений, як важкий підліток, - величезного розміру шорти і майка, чорний берет, здоровенний медальйон на голих грудей і гірськолижні темні окуляри в золоченій оправі. Він слухає клубну музику і ходить в спортзал. Не п'є, відмовився від кави, але пачка "Мальборо" у нього завжди з собою. Джон Гальяно - улюбленець модного істеблішменту, один з найвпливовіших творців моди у світі.


Слайд 22


Слайд 23


Слайд 24


Слайд 25


Слайд 26

Джон Гальяно-останній романтик «Я перетворювався то в торговця автомобілями, то в цигана або матадора". Він говорить в минулому часі, тому що тепер намагається одягатися нейтрально: "Я видавав занадто багато секретів, використовуючи у власному вигляді характерні деталі майбутньої колекції". Викликавши в уяві жіночий образ, Гальяно починає збирати колекцію ескізів, книжкових ілюстрацій, гравюр, цитат, вирізок зі старих ілюстрованих журналів. Його цікавить усе: зачіски, гудзики, вишивка.


Слайд 27


Слайд 28


Слайд 29


Слайд 30


Слайд 31

Екстравагантність кутюр"є Кульмінацією творчого процесу стає шоу - показ мод і театральне дійство одночасно. Замість звичайного запрошення кожному гостю надсилають сувенір - наприклад, браслет з підвісками, балетну туфельку, сумочку "під леопарда", - щоб відразу настроїти його на очікування чогось незвичайного. Потім Гальяно заманює гостей в екзотичне місце - це може бути зруйнований театр, ботанічний сад або паризька дах, населені такими колоритними постатями, як танцюристи танго, канатохідці або індійські раджі.


Слайд 32


Слайд 33


Слайд 34

Образ жінки Dior Так, жінка Діора існує в атмосфері аристократичного декадансу - ось вона в своєму будуарі, падає на кушетку з високо збитими подушками, а ось вона ковзає по щаблях паризької Гранд Опери, супроводжувана ароматом тисячі квітучих троянд. Жінці Гальяно потрібен більш ексцентричний сценарій: Циганський табір, чаювання в середньовічному замку, зубожілому берлінське кабаре або автостоянка.


Слайд 35


Слайд 36


Слайд 37

Він повністю переніс акцент на вечірній одяг (продаж одягу для вечора тепер становить 80% від всієї готової продукції, в порівнянні з 20% у минулому), увів свій знаменитий крій по косій і оновив хутряну колекцію. І все ж Гальяно не говорить про головне - про те культі Діора, який йому вдалося відродити. Цей культ означає, що Діор зараз знову ультрамоден; що його покази пропустити не можна ні в якому разі; що в першому ряду сидить Ніколь Кідман; що подружки Гальяно Кейт Мосс і Наомі Кемпбелл з'являються на урочистостях в одязі від Діора.


Слайд 38


Слайд 39


Слайд 40

Фанат моди Перша колекція (на сезон весна / літо 1985 р.) Була представлена на тижні прет-а-порте в Лондоні і називалася «Афганістан відкидає західні ідеали». За нею послідували «Абсурдні ігри», «Занепалі ангели» і «Забута невинність». Подібні назви колекцій характерні для творчості Галльяно: Спочатку він завжди придумує літературну історію, для персонажів якої був створює костюми. У цих колекціях вже були присутні характерні для Гальяно прийоми - крій по косій, двосторонні моделі, що трансформуються речі-«хамелеони», коли брюки перетворювалися, наприклад, в жакети.


Слайд 41

Джон Гальяно є справжнім фанатиком моди, відроджуючи забуті прийоми крою (він вивчив усі старовинні костюми в лондонському музеї Вікторії та Альберта), створюючи нові тканини і прагнучи до такої досконалості виконання, домогтися якого можна тільки в майстернях будинків високої моди. Вже в 1980-і рр.. професіонали зі світу моди оцінили його віртуозні конструкції, що відроджує крій по косій, придуманий М. Віонье і майже забутий після війни. У 1987 р. за колекцію на сезон весна / літо 1988 Гальяно була присуджена премія «Кращий дизайнер року». Колекція була присвячена героїні п'єси Т. Вільямса «Трамвай« Бажання »і в ній відчувався вплив не тільки великих кутюр'є минулого, але і японських дизайнерів-деконструктівістов. Асиметричні лінії крою, нерівні подоли, нові ефекти посадки нагадували моделі Ямамото і Кавакубо, але в пом'якшеному, більш жіночному варіанті.


Слайд 42


Слайд 43


Слайд 44


Слайд 45

Він влаштовував незвичайні театралізовані покази, перетворюючи стадіон у Булонском лісі в лісові хащі, вокзал Ватерлоо - у пустелю, а Оранжерею Версальського палацу - у 150-метровий подіум, залитий водою. Під час показів топ-моделі не просто демонстрували одяг, а грали персонажів історій, придуманих Гальяно. Але при цьому шоу у нього не перетворюється на самоціль. Гальяно вважає, що якщо навіть занадто багато працює над шоу, то все ж таки більше уваги приділяє колекції, придуманої і збалансованою, тієї, яка продається повсему світу. Гальяно говорить, що його команда працює в основному над новим одягом, а не над тим, щоб зробити черговий скандал.


Слайд 46


Слайд 47


Слайд 48

Ефектні дефіле Гальяно Останні дефіле нагадували справжній маскарад з дивним намальованим гримом на обличчях манекенниць, абажурами від лампи замість капелюхів, паперовими сукнями і фантастичною взуттям. Гальяно пояснював це тим, що «мода стала надто серйозною, всі забули про те, що існує радість переодягання і модою можна насолоджуватися, як гарною їжею і вином». Так чи інакше, Джон Гальяно залишається одним з найбільш «креативних» сучасних дизайнерів одягу, який вже вніс великий внесок у розвиток сучасної моди.


Слайд 49

Неприборкана уява - характерна риса Джона Гальяно. Нариси, ескізи, шматочки тканин - все це буде потім. Дизайн Гальяно починається з жіночого образу. Це може бути історична фігура, героїня роману чи просто плід його уяви. "Мене надихає особистість. Я уявляю, якою була ця жінка, що вона носила, що хотіла б носити, де жила, хто були її коханці, - розповідає Гальяно. - Може бути вона втекла з Росії, як Велика Княжна Анастасія «


Слайд 50


Слайд 51


Слайд 52


Слайд 53

Висновок Він не тільки створює образи рідкої краси, але і володіє вражаючим людським магнетизмом. Магнетизмом, який змушує моделей лагідно приймати від нього будь-які сюрпризи - навіть відро холодної води перед виходом на подіум.  


Слайд 54


Слайд 55


Слайд 56

Використані джерела Тексти: 1. журнал "VOGUE Россия" No.1, сентябрь 1998 2. http://www.fashionbank.ru/articles/article75.html 3. http://www.johngalliano.com/ 4. http://warnet.ws/news/21171 Картинки: http://vkontakte.ru/club82004 Відео: http://vkontakte.ru/video28069466_157616800 Музика: http://www.lastfm.ru/music/Hybrid


×

HTML:





Ссылка: