'

Засоби навчання

Понравилась презентация – покажи это...





Слайд 0

Засоби навчання для вивчення курсу “Сходинки до інформатики”


Слайд 1


Слайд 2

Підручники та посібники визначаються листом МОНМС України перед початком навчального року. Підручники (наказ МОНмолодьспорт «Про надання грифа навчальній літературі» №118 від 07.02.2012 р. ): «Сходинки до інформатики. 2 клас» (авт. Ломаковська Г. В., Рівкінд Ф. М., Ривкінд Й. Я., Проценко Г. О.), ТОВ «Видавничий дім «Освіта» «Сходинки до інформатики. 2 клас» (авт. Потапова Ж. В., Лабага О. П., Чижевська С. М.), ТОВ «Далечінь» «Сходинки до інформатики. 2 клас» (авт. Коршунова О. В. ), ТОВ «Видавництво «Генеза» «Сходинки до інформатики. 2 клас» (авт. Зарецька І. Т., Корнієнко М. М., Крамаровська С. М.), ТОВ «Видавництво «Ранок»


Слайд 3

“Сходинки до інформатики” 2-4 кл. (авт. Ривкінд Й.Я., Рівкінд Ф.М., Колесников С.Я., Ломаковська Г.В.) сайт: dvsvit.com.ua Викладання інформатики в початковій школі у 2012/13 н.р. Варіативний компонент (із розрахунку 1 година на тиждень) «Кроки до інформатики. Шукачі скарбів» 2-4 кл. (авт. Коршунова О.В.) + робочі зошити для учнів 2,3,4 класів зошити-конспекти для учнів 2, 3, 4 класів Програма «Скарбниця знань» розміщена на сайті www.vesna-books.com.ua


Слайд 4

Для практичної роботи учнів за комп‘ютером можна використовувати програми з наявного у школі навчального програмного забезпечення та середовища, які адаптовані для навчання дітей молодшого шкільного віку. Перелік необхідних програмних засобів: операційна система; програми на розвиток логічного та критичного мислення; розвиваючі програми; комп‘ютерні програми на підтримку вивчення української мови, іноземної мови, математики, образотворчого мистецтва, музики тощо; клавіатурний тренажер; тренажер миші; графічний редактор; текстовий процесор; редактор презентацій; середовище виконання алгоритмів.


Слайд 5

Специфіка ПЗ для початкової школи: ліцензійне або безкоштовне; враховувати вікові особливості; україномовний інтерфейс; багатоплатформенність.


Слайд 6

Програмне забезпечення початкового курсу інформатики Клавіатурний тренажер RapidTyping Графічний редактор Tux Paint Освітній програмний пакет GCompris Середовище програмування Scratch


Слайд 7

Клавіатурний тренажер RapidTyping Виконання уроків. Аналіз результатів. Налаштування. Створення користувача.  Розробка власних уроків. Шлях до уроків.


Слайд 8

Графічний редактор Tux Paint Створення зображень: пензлі, фігури, штампи, магія, написи. Збереження, відкриття, перегляд, друк зображення. Налаштування графічного редактора.


Слайд 9

Пакет навчальних програм GCompris («я зрозумів!», версія 9.3) Вивчення комп’ютера: Вправи з клавіатурою (4) Вправи з мишею (7) Дослідження: Ігри з кольорами (4) Ігри в лабіринті (4) Вправи на розвиток пам’яті (5) Вправи зі звуком (1) Різноманітні ігри (час, географія, алгоритм…, 9) Головоломки (11) Розваги (текстовий редактор, графічний редактор, … 5) Математика: Злічити предмети (11) Вправи по простому рахунку: Вправи по алгебрі (3) Ігри з Цифроїдом (5) Математичні ігри на розвиток пам’яті (7) Математичні ігри на розвиток пам’яті проти Тукса (7) Рівновага (2) Додавання (дартс) Знайти правильну комбінацію чисел та операцій Читання (7) Досліди (вивчення фізичних явищ, 7) Стратегічні ігри (5)


Слайд 10

Середовище програмування Scratch Команди по керуванню об’єктом: Рух Вигляд Звук Олівець Керувати Датчики Оператори Змінні


×

HTML:





Ссылка: